ראשי הסיעות בממשלת השמאל נפגשו: רוצים ממשלה כבר ברביעי

    אבי רבינא 1 Comment on ראשי הסיעות בממשלת השמאל נפגשו: רוצים ממשלה כבר ברביעי

    ראשי הסיעות בגוש השמאל נפגשו במלון "דן" לקראת השבעת הממשלה שצפויה להיות בימים הקרובים | לאחר הפגישה רע"ם הוציאה הודעה נגד נתניהו

    לפיד ובנט צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי סיעות הקואליציה, בממשלת השמאל בראשות לפיד ובנט, התכנסו היום (ראשון) במלון דן יחדיו לקראת הקמת ממשלה. הערב בשמונה צפוי יו"ר ימינה למסור הצהרה לתקשורת.

    בפגישת ראשי הגוש שכללו את ליברמן, עבאס, סער, מיכאלי, הורביץ, לפיד ובנט, שוחחו ראשי הסיעות על הצורך להשביע ממשלה כבר ביום רביעי הקרוב.

    ראשי המפלגות הדגישו את מקומם של המנהיגים בהרגעת הרוחות, והביעו דאגה מהאווירה בהפגנות וברשתות החברתיות.

    לאחר הפגישה הוציאה מפלגת רע"ם הודעה כנגד נתניהו בה נכתב: "אנו דוחים על הסף כל נסיון להשתמש ברע"מ ככלי לניגוח פוליטי. כל שיחה שקיימו חברי רע"מ עם גורם פוליטי באשר הוא אינה מבחינתנו חומר תקשורתי, כך ניהלנו ונמשיך לנהל פוליטיקה נקייה ואחראית. יחד עם זאת, לא נעבור בשתיקה על כל נסיון לקבל נקודות זכות על חשבוננו מכל גורם פוליטי בכל צד". גורם ברע"מ אמר לאחר נאומו של נתניהו, "מציע לו לא להתעסק איתנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אז מה בעצם קרה פה? חמישיית מגלומנים (בנט, לפיד,גנץ,סער, ליברמן), חושבים לעצמם שנולדו להיות ראש ממשלה, ושהעם חייב לבחור בהם, כדי לשפר עמדות ולהגדיל סיכויים לכל אחד מהם למינוי על ראשות הממשלה, יצרו דה לגיטימציה מלאכותית לראש ממשלה הפופולארי מאז קום המדינה המקובל על האזרחים אהל לא עליהם (החמישייה), ושמו בראשם את האדם שהפך לפי עדותו לאדם השנוא ביותר בישראל. והנה מונח על כף המאזניים מה "טובת המדינה", ראש ממשלה המוסכם על ציבור האזרחים הגדול ביותר (ובפרט היהודים) אך הלא מוסכם על חמישיית המגלומנים, מול איש גוץ וקרח העומד בראש ששה מנדטים שכלל לא עומדים מאחוריו והמוסכם (לעת עתה בלבד) על ידי חבריו המגלומנים והבלתי מוסכם על רוב המכריע של העם!